Friday 13 July 2012

Diari Diet - Day 2

Assalamualaikum..

Sepatutnya semalam saya sudah membuat catatan untuk menu diet pada hari je 2, tetapi disebabkan masalah internet maka kita bersambung hari ini lah ye.

Jadi Diari Diet hari ke 2 bersama Alpha Lipid - SDII di teruskan

Day 2
12.7.12 (Khamis)

Pagi (Breakfast)

1. Shake SDII (2 scoop + 250ml air masak)
2. Skipping 104 kali ni untuk cepatkan je so kena exercise le... tamak x sabar nak kurus hehe
3. 2 biji telur setengah masak
4. Air suam


sebab malas saya makan kat kedai mamak aje..

Antara waktu pagi ke tengahhari saya hanya minum air masak je.. sebabnya hari ni saya rasa sangat malas hehe


Tengahhari (Lunch)

1. Shake SDII ( 2 scoop SD2 + 250ml air masak)
2. Tofu telur masak sos tiram + sayur, udang goreng dan sambal belacan.
3.Air Masak


ni lunch saya masak sendiri, menu rekaan campak-campak ajo

Antara lunch ke petang saya hanya minum air masak jugak.. sebab kemalasan sangat melanda kan..


Petang (Dinner)

1. Shake SDII (2 scoop sd2 + 250ml air masak)
2. Ayam goreng asam jawa, tauhu goreng 3 ketul dan sambal belacan gambar xder coz malas kan huhu
3. Air Masak
4. Skipping 87kali ajo

Antara dinner ke nak tido tu saya minum air masak, dan tertidur, selepas tu bagun lagi bila teringat belum shake kali ke 4


Sebelum tidur (Supper)

1. Shake SDII ( 2 scoop + 250ml air masak)
2. Air masak

Setiap kali terjaga dari tido, saya mesti minum air masak 1 gelas, biasalah orang ada anak kecil kan mesti terjaga buat susu anak hehe


Air masak mesti lebih ye.. 2 liter++
Sekian untuk hari ke 2, jap lagi kita ke hari ketiga lak ye...

Mesti Rajin tau, tak nak malas.. ingatan untuk diri sendiri..




No comments:

Post a Comment