Friday 27 July 2012

Selepas 15 hari bersama SDII

Assalamualaikum

Lama saya menghilangkan. Saya mohon maaf kerana saya tidak boleh konsisten untuk terus update Diari Diet saya. Saya masih dalam program SD11. tetapi saya tidak sempat menulis di sini disebabkan tuntutan kerja hakiki yang sangat mencabar. Segala masalah saya kena selesaikan dengan baik. Menjadi sorang 'bos' bukan senang walaupun orang nampak kita di atas. Tetapi saya menerima dengan seadanya jika itu rezeki yang Allah kurniakan kepada saya dan anak anak.

Berbalik kepada Program diet saya bersama Alpha Lipid SDII, pada saya saya telah berjaya. kanapa? sebab saya berjaya turunkan berat badan saya.. semasa hari pertama saya mengambil SD2, berat adalah 79.6kg, dan pada hari ini berat saya ialah 74kg. Sebanyak 5.6Kg saya sudah berjaya buang lemak. syukur disitu..kerana angka telah berubah kan.. Saya bersyukur berat telah turun kerana saya telah mengambil Injection DEPO di mana injection ini telah menyebabkan saya gemuk dan juga boleh melambatkan penurunan berat badan seeseorang. Dan dengan Alpha lipid SD2 saya berjaya mengurangkan berat tersebut. Happy kan.

Pada masa sekarang saya masih dalam program SD2 ini. berat ideal saya belum tercapai kan. Sekarang bulan puasa di harap berlaku penurunan yang lagi besar hehe..

Cukup sampai di sini dulu ye.. ada tuntutan yang mengejar saya

Oh, saya dah menjadi Agen Berdaftar untuk mengedar ALPHA LIPID SD2. 

So, sesiapa yang nak turunkan berat badan, nak order SDII,  nak buat side income atau pun ada sebarang pertanyaan tentang SDII ni boleh hubungi saya ye

012-2123609



liamad @ liamad456@gmail.com



No comments:

Post a Comment